Ordspråk

Jag bara älskar ordspråk, det finns så många som har en vardaglig betydelse och vissa ordspråk som får en verkligen att tänka djupare och längre in i själen.
 
Vill du ha ett ordspråk till dig själv, till någon som står dig nära eller att ge bort i tillexempel present? Kostar endast 150 kronor med valfri text i storlek 21*29 cm (A4). Vill du ha mindre eller större är du alltid välkommen att maila mig på [email protected].
 

"Barn är nyckeln till paradiset"  Detta ordspråk är på ett pågående arbete därav de
slarviga runtom.

"Inga solstrålar kan lysa klarare, inga under är mäktigare - än ett barn"
Tyvärr är denna bild lite suddig men ordspråket tycker jag är solklart.
"Yesterday was history Tomorrow is mystery" Detta ordspråk symboliserar verkligen
att Livet är här och nu!
Livet är här och nu - försöker jag att leva efter, men det är lättare sagt än gjort tyvärr...
 
Ha det gott och tveka inte att höra av er :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback