Komma igång

Nu känns det som jag börjar komma igång med den konstnärliga kreativiteten. Känns riktigt bra faktiskt när jag sitter där vid bordet med musik i hörlurarna och när papper och pennorna ligger framför mig. Låt se vad som händer. 
Jag har ju alltid varit en sån att jag vet precis hur jag vill att det ska se ut när jag är klar med blyertsteckningen, tavlan eller vad de nu kan vara. Perfektionist är de rätta ordets bemärkelse för mig, blir väldigt sällan riktigt, riktigt nöjd med de jag ritar/målar. Hade det inte varit för de deadlines jag har så har jag kunnat suttit hur länge som helst med en och samma blyertsteckning eller tavla. 
Men nu har märkt att jag inte alltid måste vara jätte petnoga, utan det blir bra ändå och får nöja med med de :)

De här porträttet gjorde jag klart idag. 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback