Hemsidan

Nu va de tyvärr några dagar sen jag skrev, har haft väldigt mycket att göra där ibland är också hemsidan inräknad. Den är inte klar än men den är så gott som klar för att publicera den iaf, vilken känns skönt! Så någon dag här kommer jag publicera den :)
 
Det som är kvar nu på hemsidan innan jag kan publicera den är att jag måste fixa lite i Galleri, dvs att lägga till/göra en knapp till och lägga upp lite bilder, så att det finns lite att kolla på iaf. Jag har även kvar att göra bilderna större men det får ske efter publiceringen. Det är många bilder som ska göras om i storleksmässigt och vattenstämpel ska såklart vara på de större bilderna.
Jag har lite att pyssla med, vilket är en bra sak! :)
 
Nu ska jag fortsätta med hemsidan så den blir klar!
Ha det gott alla :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback