Publicering av hemsida

Hemsidan är färdig för att publiceras, fixade det sista häromdagen och igår satt jag hela dagen för att försöka publicera den. Problemet är bara det att de vill inte riktigt fungera, får jag till en sida så slutar den andra att fungera. Allt går bara man vill, brukas det ju sägas! Så det är bara att tjuras på och hoppas.
Tror faktiskt att jag ska göra om de fyra sidorna som krånglar, då kanske det funkar då det blir nytt.
Det är lite synd att det ska krångla, detta tar ju upp en massa tid som jag kunnat gjort en massa annat arbete på. Fast det är ju den smällen jag ska ta när jag gör hemsidan själv ;) Nu är det tålamodet som prövas, kan ju vara bra att ha ett högt tålamod när inget går som tänkt....
 
Nä, nu ska jag få i mig lite mat sen blir det att fortsätta greja med hemsidan.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback